TEST | Hero | VI24 | Seeds

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης και Παράδοσης

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης και Παράδοσης της Rijk Zwaan Hellas I.K.E., που ισχύουν για όλες τις προσφορές και τις συμφωνίες και βάσει των συνιστώμενων Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης και Παράδοσης για τον Τομέα Εμπορίου Σπόρων και Υλικών Φύτευσης, σύμφωνα με το Τμήμα Σπόρων Λαχανικών της Plantum NL, Vossenburchkade 68, 2805 PC Gouda, Ολλανδία.

Ορισμοί και επεξηγήσεις

Άρθρο 1 Εφαρμογή

 

1. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις προσφορές και τις συμβάσεις μεταξύ της «Rijk Zwaan Hellas» (εφεξής καλούμενη ο πωλητής), και του αγοραστή, εξαιρουμένης τυχόν διαφορετικής συμβατικής ρύθμισης.

2. Η εφαρμογή οποιωνδήποτε Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων πώλησης του αγοραστή, αποκλείονται δια των παρόντων όρων ρητώς.

3. Όλες οι ειδοποιήσεις, προσφορές, αποδοχές και/ή άλλες επικοινωνίες που γίνονται υπό τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, μπορεί να γίνονται με ηλεκτρονικά μέσα (π.χ. μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).

 

Άρθρο 2 Προσφορές, συμβάσεις, τιμές

 

1. Οι προσφορές που γίνονται από τον πωλητή δεν είναι δεσμευτικές. Μία μη δεσμευτική προσφορά δύναται να ανακληθεί από τον πωλητή μέσα σε τρεις εργάσιμες ημέρες από την έγγραφη αποδοχή της προσφοράς από τον αγοραστή.  Οι τιμές που αναφέρονται στην προσφορά δεν συμπεριλαμβάνουν τον Ελληνικό ΦΠΑ, εκτός εάν συμφωνηθεί κάτι άλλο εγγράφως από τον πωλητή. Οι τιμές δίδονται σε Ευρώ, βάσει των EX WORKS Incoterms 2020, εκτός εάν συμφωνηθεί κάτι άλλο εγγράφως.  

2. Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει τις τιμές του κατά περιοδικά διαστήματα. Οποιαδήποτε νέα τιμή προσφοράς αντικαθιστά την προηγούμενη προσφορά, όσον αφορά τις παραγγελίες που λαμβάνουν χώρα μετά την ημερομηνία της νέας προσφοράς.

3. Εάν σε μία παραγγελία η ζητούμενη ποσότητα διαφέρει από την κλασική μονάδα συσκευασίας ή πολλαπλάσιάς της, ο πωλητής θα είναι ελεύθερος να προμηθεύσει την επόμενη μεγαλύτερη ποσότητα.

4. Όλα τα δεδομένα βάρη και οι αριθμοί νοούνται ως καθαρά βάρη και αριθμοί.

5. Μία προσφορά προς τον αγοραστή ή μία σύμβαση αγοραπωλησίας μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή δεν σημαίνει και δεν δύναται να ερμηνευθεί με κανέναν τρόπο ως σιωπηρή άδεια προς τον αγοραστή, σε σχέση με οποιαδήποτε πνευματική ιδιοκτησία επί των εμπορευμάτων που προσφέρονται ή πωλούνται.

 

Άρθρο 3 Λοιπά έγγραφα

 

Ο αγοραστής μόλις πραγματοποιήσει την παραγγελία του, ή μόλις το ζητήσει ο πωλητής, πρέπει να διευκρινίζει γραπτώς ποιες πληροφορίες, προδιαγραφές και έγγραφα απαιτούνται σύμφωνα με τους κανονισμούς της χώρας, στην οποία γίνεται η παράδοση, όπως εκείνες που σχετίζονται με:

- τιμολόγηση

- Φυτοϋγειονομικές απαιτήσεις

- Διεθνή πιστοποιητικά και

- Λοιπά παραστατικά εισαγωγής.

 

Άρθρο 4 Επιφύλαξη καλής συγκομιδής και επεξεργασίας 

 

Όλες οι προσφορές, πωλήσεις και παραδόσεις υπόκεινται στη συνήθη επιφύλαξη καλής συγκομιδής και επεξεργασίας. Σε περίπτωση που ο πωλητής προβάλλει δικαιολογημένα την σχετική επιφύλαξη, ο πωλητής δεν υποχρεούται να παραδώσει, αλλά θα προσπαθήσει να παραδώσει κατ’ αναλογία ποσότητες ή συγκρίσιμες εναλλακτικές. Στην περίπτωση αυτή, ο αγοραστής δεν δικαιούται καμία αποζημίωση.

 

Άρθρο 5 Προμήθεια

 

1. Θα ισχύουν οι Διεθνείς Εμπορικοί Όροι Incoterms 2020. Η παράδοση θα πραγματοποιείται EX WORKS στην Ελλάδα, εκτός εάν συμφωνηθεί άλλως.

2. Εάν η μεταφορά εναπόκειται στον πωλητή, θα εκτελείται με τον τρόπο που θεωρεί καλύτερο ο πωλητής. Οποιαδήποτε επιπλέον έξοδα προκύψουν από τον πωλητή ως αποτέλεσμα ειδικών απαιτήσεων του αγοραστή αναφορικά με τη μεταφορά, θα χρεώνονται στον αγοραστή.

3. Ο αγοραστής δεν δύναται να επιστρέφει εμπορεύματα στον πωλητή, εκτός εάν ο πωλητής του δώσει σχετική άδεια. Τα έξοδα τυχόν επιστροφής φορτίων βαρύνουν τον αγοραστή.

 

Άρθρο 6 Χρόνος Παράδοσης

 

Ο πωλητής δεσμεύεται να παραδίδει σε εύλογο χρόνο, σύμφωνα με την εποχή της σποράς ή φύτευσης, μετά τη σύναψη της σύμβασης, εκτός εάν συμφωνηθεί εγγράφως διαφορετικά. Ωστόσο, ο συμφωνηθείς χρόνος παράδοσης δεν αποτελεί την τελική προθεσμία. Σε περίπτωση που μια παράδοση δεν πραγματοποιηθεί εντός του εύλογου χρόνου, ο αγοραστής θα ενημερώνει αναλόγως τον πωλητή εγγράφως και θα του παρέχει μία εύλογη προθεσμία για να εκτελέσει τη σύμβαση. 

 

Άρθρο 7 Τμηματικές Παραδόσεις

 

Ο πωλητής επιτρέπεται να πραγματοποιεί τμηματικές παραδόσεις των προϊόντων. Εν τούτοις, αυτό δε θα ισχύει, εάν μία τμηματική παράδοση δεν έχει ανεξάρτητη αξία. Στην περίπτωση τμηματικών παραδόσεων, ο πωλητής δικαιούται να τιμολογεί κάθε παράδοση ξεχωριστά.

 

Άρθρο 8 Παρακράτηση της κυριότητας

 

1. Τα προϊόντα που παραδίδονται από τον πωλητή και/ή τα εμπορεύματα που προέρχονται από τα παραδοθέντα προϊόντα, εξακολουθούν να είναι ιδιοκτησία του πωλητή έως ότου ο αγοραστής εξοφλήσει πλήρως το τίμημα. Σε περίπτωση μη εξόφλησης, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να ανακαλέσει τα προϊόντα και/ή τα εμπορεύματα από τον αγοραστή. Ο αγοραστής δεν έχει το δικαίωμα να αξιώσει οποιουδήποτε είδους αποζημίωση. Τα προϊόντα εξακολουθούν να είναι ιδιοκτησία του πωλητή μέχρι πλήρους εκπληρώσεως εκ μέρους του αγοραστή όλων των συμβατικών του υποχρεώσεων. 

2. Τα προϊόντα που παραδίδονται από τον πωλητή και/ή τα εμπορεύματα που προέρχονται από τα παραδοθέντα προϊόντα, στα οποία ισχύει η παρακράτηση κυριότητας δυνάμει της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου:

α) θα πρέπει πάντα να αποθηκεύονται και/ή να χρησιμοποιούνται κατά τρόπο τέτοιο, ώστε τα εμπορεύματα και/ ή προϊόντα να μπορούν εύκολα να αναγνωριστούν ως ιδιοκτησία του πωλητή, και

β) θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ή να πωληθούν μόνο για συνήθεις επιχειρησιακούς σκοπούς.

Σε περίπτωση μεταπώλησης, ο αγοραστής θα πρέπει να προβλέπει την παρακράτηση της κυριότητας προς όφελος του πωλητή. Ο αγοραστής θα επιβάλλει περαιτέρω στο αγοράζον μέρος τις υποχρεώσεις που ορίζονται στο παρόν άρθρο 8. 

3. Ο αγοραστής δεν επιτρέπεται να παρέχει ενέχυρο επί των προϊόντων ιδιοκτησίας του πωλητή ή να επιτρέπει οποιαδήποτε άλλη αξίωση τρίτων επί αυτών. 

 

Άρθρο 9 Όροι Πληρωμής

 

1. Τα τιμολόγια εξοφλούνται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία του τιμολογίου ή όπως άλλως ορίζεται από τον πωλητή. Εάν παρέλθει  αυτή η ημερομηνία πληρωμής, ο αγοραστής καθίσταται αυτομάτως υπερήμερος και οφείλει τόκο στον πωλητή επί του ληξιπρόθεσμου ποσού με συντελεστή 1% ανά μήνα από τη στιγμή που αρχίζει η υπερημερία. Κατά την υπερημερία ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει τις περαιτέρω παραδόσεις στον αγοραστή. 

2. Σε περίπτωση που η εταιρεία του αγοραστή τεθεί σε εκκαθάριση ή πτώχευση ή σε κατάσταση αναστολής πληρωμής, τα τιμολόγια του πωλητή καθίστανται αμέσως ληξιπρόθεσμα και ο πωλητής  έχει το δικαίωμα να αναστείλει ή να ακυρώσει οποιαδήποτε συμφωνία με τον αγοραστή, χωρίς να θίγεται το δικαίωμα του πωλητή να αξιώσει αποζημίωση ή να εγείρει οποιαδήποτε άλλη αξίωση. 

3. Σε περίπτωση που έχουν συμφωνηθεί τμηματικές πληρωμές και ο αγοραστής αθετήσει μία προθεσμία,  όλο το υπολειπόμενο ποσό θα καθίσταται αμέσως ληξιπρόθεσμο, χωρίς επιπλέον ειδοποίηση. Ο τόκος, όπως αναφέρεται στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου, θα ισχύει αναλόγως.

4. Τα τραπεζικά έξοδα θα βαρύνουν τον αγοραστή.

 

Άρθρο 10 Έξοδα Είσπραξης Χρεών

 

Εάν ο αγοραστής αθετήσει μία ή περισσότερες υποχρεώσεις του, όλα τα έξοδα είσπραξης χρεών, εξωδικαστικά ή δικαστικά, θα βαρύνουν τον αγοραστή.

 

Άρθρο 11 Ευθύνη

 

1. Σε περίπτωση που, κατά τη γνώμη του πωλητή, μία διαμαρτυρία εκ μέρους του αγοραστή είναι δικαιολογημένη, ο πωλητής θα πρέπει, κατά το δυνατόν και κατά τη διακριτική του ευχέρεια και με επιβάρυνσή του, είτε να αποκαταστήσει τη ζημία είτε να αντικαταστήσει τα προϊόντα με μη ελαττωματικά προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο αγοραστής θα πρέπει να συνεργαστεί πλήρως με τον πωλητή. Ο αγοραστής είναι υποχρεωμένος να περιορίσει κατά το μέγιστο δυνατό τις ζημίες, όσον αφορά τα παραδοθέντα προϊόντα για τα οποία προέβη σε μία διαμαρτυρία έναντι του πωλητή.

2. Ο πωλητής δεν θα ευθύνεται για ζημία που υπέστη από τον αγοραστή, η οποία προκλήθηκε από ελαττωματικά προϊόντα ή από οτιδήποτε σχετικό με αυτά, συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας, εκτός εάν η ζημία αυτή είναι αποτέλεσμα δόλου ή βαρείας αμέλειας του πωλητή και/ή των υπαλλήλων του.

3. Σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται έναντι του αγοραστή για οποιαδήποτε ζημία, η ευθύνη του πωλητή σε κάθε περίπτωση περιορίζεται στο τιμολογηθέν ποσό της σύμβασης (μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. των εν λόγω προϊόντων). Ο πωλητής σε καμία περίπτωση δεν θα ευθύνεται για οποιαδήποτε έμμεση απώλεια τυχόν υποστεί ο αγοραστής, ενδεικτικά για αποθετική ζημία, διαφυγόντα εμπορικά κέρδη ή και άλλα είδη ζημίας.

4. Επιπλέον, ο πωλητής δεν θα υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για ζημία που τυχόν προκλήθει από την καθυστέρηση της παράδοσης των προϊόντων.

5. Οποιαδήποτε τυχόν αξίωση του αγοραστή βάσει των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων δεν θα μπορεί να ασκηθεί εάν η αξίωση αυτή δεν έχει κοινοποιηθεί στον πωλητή εγγράφως εντός ενός έτους από την παράδοση των προϊόντων.

 

Άρθρο 12 Χρήση και Εγγύηση

 

1. Ο πωλητής εγγυάται ότι τα προϊόντα που θα παραδοθούν από τον πωλητή συμμορφώνονται εξ όσων γνωρίζει με τις περιγραφές που αφορούν στα εν λόγω προϊόντα. Δεν ισχύει καμία εγγύηση για τις προδιαγραφές του προϊόντος, Ο πωλητής δεν εγγυάται ότι τα εμπορεύματα που παραδίδονται από τον πωλητή στον αγοραστή συμμορφώνονται με τον σκοπό για τον οποίο προορίζονται από τον αγοραστή. 

2. Όλα τα ποιοτικά δεδομένα, αναφορικά με την ποιότητα και την υγεία, που παρέχονται από τον πωλητή γραπτώς, βασίζονται αποκλειστικά σε αναπαραγόμενες δοκιμές σε αντιπροσωπευτικά δείγματα. Τα δεδομένα αυτά καταδεικνύουν μόνο το αποτέλεσμα όπως επιτυγχάνεται από τον πωλητή κατά τη στιγμή της διεξαγωγής των δοκιμών και τις συνθήκες που ίσχυαν κατά τις δοκιμές. Καμία άμεση σχέση δεν δύναται να υποτεθεί μεταξύ των δεδομένων, όπως παρέχονται, και του αποτελέσματος που επιτυγχάνεται από τον αγοραστή. Ο αγοραστής γνωρίζει ρητώς ότι τα αποτελέσματα που θα επιτύχει ο ίδιος περιλαμβάνουν την πιθανότητα εμφάνισης ασθενειών και παρασίτων, που δεν εντοπίσθηκαν από τον πωλητή ή στα παραδοθέντα προϊόντα τη στιγμή της πώλησης, τα οποία εξαρτώνται -ανάμεσα σε άλλα- από την τοποθεσία, τις τεχνικές καλλιέργειες, τον τρόπο καλλιέργειας, για παράδειγμα το μέσο που χρησιμοποιείται για τη σπορά, τις συνθήκες τους εδάφους και/ή τις κλιματικές συνθήκες. 

3. Οποιαδήποτε και όλες οι εγγυήσεις εκ μέρους του πωλητή ακυρώνονται, εάν ο αγοραστής επεξεργαστεί τα προϊόντα ή προκαλέσει την επεξεργασία των προϊόντων, επανασυσκευάσει τα προϊόντα ή προκαλέσει την επανασυσκευασία τους, χρησιμοποιήσει και/ή αποθηκεύσει τα προϊόντα κατά λανθασμένο τρόπο ή προκαλέσει τη χρήση/ή αποθήκευσή τους κατά λανθασμένο τρόπο. 

4. Ο πωλητής δεν εγγυάται με κανέναν τρόπο ότι η χρήση, η πώληση, η μεταφορά, η παραγωγή ή οποιαδήποτε άλλη πιθανή πράξη αναφορικά με τα παραδοθέντα προϊόντα και/ή η χρήση, η πώληση, η μεταφορά, η παραγωγή ή οποιαδήποτε άλλη πιθανή πράξη αναφορικά με τα εμπορεύματα που προέρχονται από τα παραδοθέντα προϊόντα, δεν παραβιάζουν οποιαδήποτε δικαιώματα (πνευματικής ιδιοκτησίας) τρίτων μερών.

 

Άρθρο 13: Επεξεργασία σπόρων, κατόπιν αιτήματος του αγοραστή

 

1. Σε περίπτωση που τα προϊόντα, κατόπιν ειδικού αιτήματος του αγοραστή,  υποβληθούν σε επεξεργασία από ή εκ μέρους του πωλητή, ο πωλητής δεν παρέχει καμία εγγύηση σχετικά με την αποτελεσματικότητα και/ή τις συνέπειες της εν λόγω επεξεργασίας. Ο πωλητής δεν θα ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία ανακύψει από την επεξεργασία, που διεξήχθη κατόπιν ειδικού αιτήματος του αγοραστή. 

2. Εάν ο πωλητής δύναται παρόλ’αυτά να θεωρηθεί υπεύθυνος για οποιεσδήποτε ζημίες ανακύψουν από κάποια επεξεργασία, που διεξήχθη κατόπιν ειδικού αιτήματος του αγοραστή, η ευθύνη του πωλητή θα περιορίζεται κατά την επιλογή του στην αντικατάσταση των προϊόντων ή την πίστωση του τιμολογίου σχετικά με τα εν λόγω προϊόντα. Όλα τα δεδομένα που αφορούν στα εμπορεύματα βασίζονται σε δοκιμές, που διεξήχθησαν πριν τη ζητηθείσα επεξεργασία.

 

Άρθρο 14 Ελαττώματα και διαμαρτυρίες

 

1. Ο αγοραστής θα εξετάζει τα προϊόντα κατά, ή το συντομότερο δυνατό μετά την παράδοση και θα ενημερώνει τον πωλητή εντός οκτώ ημερών από την παράδοση, σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν παραδόθηκαν σωστά και/ή δεν παραδόθηκε η συμφωνηθείσα ποσότητα.

2. Οι διαμαρτυρίες σχετικά με τα εμφανή ελαττώματα των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας τους, θα πρέπει να αναφέρονται στον πωλητή εγγράφως εντός οκτώ ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των εμπορευμάτων στον αγοραστή. Οι διαμαρτυρίες αναφορικά με υποτιθέμενα μη εμφανή ή κρυμμένα ελαττώματα των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας τους,  θα πρέπει να αναφέρονται στον πωλητή εγγράφως εντός οκτώ ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία το υποτιθέμενο ελάττωμα εντοπίστηκε ή θα μπορούσε εύλογα να εντοπιστεί από τον αγοραστή. Οι διαμαρτυρίες θα πρέπει να παρουσιάζονται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε ο πωλητής ή κάποιο τρίτο μέρος να μπορεί να τις επιβεβαιώσει. Τα στοιχεία παρτίδας, παραλαβής και τιμολόγησης  θα πρέπει να διευκρινίζονται. Ο αγοραστής θα πρέπει, επίσης, να αναφέρει υπό ποιες συνθήκες χρησιμοποιήθηκαν τα προϊόντα και, σε περίπτωση πώλησης ή μεταπώλησης, σε ποιον μεταπωλήθηκαν τα προϊόντα.  Σε περίπτωση που δεν υποβληθεί καμία διαμαρτυρία εγγράφως στον πωλητή εντός της δηλωθείσας περιόδου, η καταγγελία δεν θα λαμβάνεται υπόψη και ο αγοραστής θα χάνει όλα τα δικαιώματα οποιασδήποτε αποκατάστασης, συμπεριλαμβανομένων των ζημιών.

3. Σε περίπτωση μόνιμης διαφοράς μεταξύ των μερών, αναφορικά με τη βλάστηση, την πιστότητα προς τον τύπο, την καθαρότητα της ποικιλίας, την τεχνική καθαρότητα ή την υγεία, δύναται να πραγματοποιείται μία αξιολόγηση κατόπιν αιτήματος του αγοραστή και/ή του πωλητή, από τον Naktuinbouw (σταθμό ISTA), στο Roelofarendsveen, στην Ολλανδία, ή από άλλο αντικειμενικό και ανεξάρτητο όργανο, όπως συμφωνήθηκε από τον αγοραστή και τον πωλητή, για λογαριασμό του ηττηθέντος διαδίκου. Το δείγμα για την ανωτέρω αξιολόγηση θα λαμβάνεται από την Rijk Zwaan. Σε περίπτωση διαφοράς σχετικά με την υγεία, θα προτιμάται η εφαρμογή των αποδεκτών μεθόδων της  Διεθνούς Πρωτοβουλίας Υγείας Σπόρων. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης θα είναι δεσμευτικό για αμφότερα τα μέρη, παρά το δικαίωμα των μερών να υποβάλλουν στις αρχές που αναφέρονται στο άρθρο 21 οποιεσδήποτε διαφορές σχετικά με τις συνέπειες αυτού του αποτελέσματος.

4. Οι διαμαρτυρίες που αφορούν σε τιμολόγιο του πωλητή, θα πρέπει να υποβάλλονται στον πωλητή γραπτώς εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημερομηνία του τιμολογίου. Η υποβολή διαμαρτυρίας δεν παρέχει στον αγοραστή οποιοδήποτε δικαίωμα να αναστείλει την πληρωμή του σχετικού τιμολογίου.

 

Άρθρο 15 Αποζημίωση

 

1. Ο αγοραστής αποζημιώνει τον πωλητή έναντι όλων των αξιώσεων και δικαιωμάτων τρίτων μερών για ζημία που τυχόν προκαλείται ή σχετίζεται με προϊόντα που προμηθεύει ο πωλητής, συμπεριλαμβανομένων αξιώσεων και δικαιωμάτων, τα οποία έχουν υποβληθεί έναντι του πωλητή με την ιδιότητα του παραγωγού των προϊόντων, βάσει οποιωνδήποτε κανονισμών που συνδέονται με την ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα σε οποιαδήποτε χώρα, εκτός εάν η εν λόγω ζημία οφείλεται σε δόλο ή βαρεία αμέλεια εκ μέρους του πωλητή. 

2. Ο αγοραστής θα πρέπει να διαθέτει επαρκή ασφάλιση έναντι όλων των πιθανών αξιώσεων και ευθυνών που απορρέουν από την αποζημίωση που αναφέρεται στο άρθρο 15.1. Μόλις το ζητήσει ο πωλητής, η ασφάλιση θα υποβληθεί στον πωλητή για έγκριση. 

 

Άρθρο 16 Συμβουλές για πρακτικές καλλιέργειας, περιγραφές ποικιλιών, συστάσεις 

 

1. Οι συμβουλές καλλιέργειας του πωλητή  δεν είναι δεσμευτικές. Οι συμβουλές καλλιέργειας, οι περιγραφές, οι συστάσεις και οι επεξηγήσεις σε οποιαδήποτε μορφή, βασίζονται κατά το μέγιστο δυνατόν σε εμπειρίες δοκιμών και στην πράξη. Ωστόσο, ο πωλητής δεν δύναται να αναλάβει, σε καμία περίπτωση, ευθύνη βάσει αυτών των πληροφοριών για την απόκλιση των αποτελεσμάτων στα καλλιεργούμενα προϊόντα. Ο ίδιος ο αγοραστής θα πρέπει να αποφασίσει εάν τα προϊοντα είναι κατάλληλα για χρήση στις προοριζόμενες καλλιέργειες και υπό τις τοπικές συνθήκες.

2. Όπως χρησιμοποιούνται στις πληροφορίες που παρέχονται από τον πωλητή, οι λέξεις ανοσία, ανθεκτικότητα και ευαισθησία θα σημαίνουν τα εξής:
- Ανοσία: όταν ένα φυτό δεν υπόκειται σε επίθεση ή μόλυνση από παράσιτο
- Ανθεκτικότητα: είναι η ικανότητα μίας ποικιλίας φυτού να περιορίζει την ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου παρασίτου και/ή τη βλάβη που προκαλεί σε σύγκριση με ευαίσθητες ποικιλίες φυτών υπό παρόμοιες περιβαλλοντικές συνθήκες και πίεση παρασίτου. Οι ανθεκτικές ποικιλίες δύναται να εμφανίσουν συμπτώματα ασθένειας ή βλάβης υπό υψηλή πίεση παρασίτου. Διακρίνονται δύο επίπεδα ανθεκτικότητας:
Μεγάλη ανθεκτικότητα (HR): ποικιλίες φυτών, οι οποίες περιορίζουν σημαντικά την ανάπτυξη του συγκεκριμένου παρασίτου υπό φυσιολογική πίεση παρασίτου, σε σύγκριση με τις ευαίσθητες ποικιλίες. Αυτές οι ποικιλίες φυτών δύνανται, ωστόσο, να εμφανίσουν συμπτώματα ασθένειας ή βλάβης υπό υψηλή πίεση παρασίτου.
Μέτρια ανθεκτικότητα (IR): ποικιλίες φυτών, οι οποίες περιορίζουν την ανάπτυξη του συγκεκριμένου παρασίτου και/ή τη βλάβη που προκαλεί, αλλά που μπορεί να εμφανίσουν ευρείας κλίμακας συμπτώματα ή βλάβες, σε σχέση με τις ποικιλίες μεγάλης ανθεκτικότητας. Οι ποικιλίες φυτών μέτριας ανθεκτικότητας θα εμφανίσουν λιγότερο σοβαρά συμπτώματα ή βλάβες από ότι οι ευαίσθητες ποικιλίες φυτών όταν καλλιεργούνται υπό παρόμοιες περιβαλλοντικές συνθήκες και /ή πίεση παρασίτων.
- Ευαισθησία: είναι η ανικανότητα μίας ποικιλίας φυτών να περιορίσει την ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου παρασίτου. 

 

Άρθρο 17 Ανωτέρα Βία

 

1. Ως Ανωτέρα Βία νοούνται οι συνθήκες πέραν του ελέγχου του πωλητή, οι οποίες  παρακωλύουν ή εμποδίζουν την τήρηση της σύμβασης. Αυτές θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, εάν και στο βαθμό που οι συνθήκες αυτές παρεμποδίζουν αναίτια ή παρακωλύουν την εκπλήρωση: απεργίες σε άλλες εταιρείες εκτός αυτής του πωλητή, γενικές ή απεργίες στην εταιρεία του πωλητή, γενικότερη έλλειψη των απαιτούμενων πρώτων υλών και/ή άλλων απαραίτητων υλικών για την εκπλήρωση της σύμβασης, απρόβλεπτη στασιμότητα σε προμηθευτές και/ή άλλα τρίτα μέρη, από τα οποία εξαρτάται ο πωλητής, και γενικά προβλήματα μεταφοράς.

2. Σε περίπτωση που ανακύψουν συνθήκες ανωτέρας βίας, ο πωλητής θα ενημερώσει τον αγοραστή το συντομότερο δυνατό.

3. Σε περίπτωση που υφίσταται κατάσταση ανωτέρας βίας για περισσότερο από δύο μήνες, αμφότερα τα μέρη θα δικαιούνται να λήξουν τη σύμβαση. Σε τέτοια περίπτωση, ο πωλητής δεν θα υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση.

4. Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, ο πωλητής δεν θα υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση. 

 

Άρθρο18 Περαιτέρω χρήση/καλλιέργεια και επιθεώρηση

 

1. Ο αγοραστής δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιεί τα παραδοθέντα προϊόντα για περαιτέρω παραγωγή και/ή αναπαραγωγή του πολλαπλασιαστικού υλικού.

2. Εάν τα παραδοθέντα προϊόντα πωληθούν σε τρίτο μέρος, ο αγοραστής θα πρέπει να επιβάλει τη διάταξη αυτή επί ποινή αποζημίωσης σε αυτό το τρίτο μέρος.

3. Ο αγοραστής υποχρεούται να επιτρέπει στον πωλητή, ή σε οποιονδήποτε ορίζεται εκ μέρους του πωλητή, να διενεργεί ελέγχους για λογαριασμό του πωλητή, άμεση πρόσβαση στην επιχείρησή του, συμπεριλαμβανομένων ιδίως των θερμοκηπίων της επιχείρησής του, προκειμένου ο πωλητής να μπορεί να διεξάγει ή να επιτρέπει τη διεξαγωγή ελέγχου. Στο παρόν άρθρο, ως «Επιχείρηση» νοούνται, επίσης, οποιεσδήποτε επιχειρηματικές δραστηριότητες, οι οποίες διεξάγονται από τρίτο μέρος για λογαριασμό του αγοραστή. Ο αγοραστής  θα επιτρέπει, επίσης, κατόπιν αιτήματος, την άμεση πρόσβαση στη διοίκησή του, αναφορικά με το σχετικό πολλαπλασιαστικό υλικό.

 

Άρθρο 19 Χρήση εμπορικών σημάτων, λογοτύπων και άλλων πνευματικών δικαιωμάτων

 

1. Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά εγγράφως, ο αγοραστής δεν δύναται να χρησιμοποιεί, ούτε να καταχωρίσει εμπορικά σήματα, λογότυπα ή άλλα πνευματικά δικαιώματα που χρησιμοποιούνται από τον πωλητή (ή να προκαλέσει την καταχώριση αυτών), για να διακρίνει τα προϊόντα του από αυτά άλλων εταιρειών, και δεν δύναται να χρησιμοποιεί εμπορικά σήματα, λογότυπα ή άλλα πνευματικά δικαιώματα που τους μοιάζουν. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση εμπορίας προϊόντων, μέσα στα πρωτότυπα υλικά συσκευασίας που έχει ή είχε συσκευάσει ο πωλητής, στην οποία συσκευασία περιλαμβάνονται εμπορικά σήματα, λογότυπα ή άλλα πνευματικά δικαιώματα. 

2. Εάν τα παραδοθέντα εμπορεύματα πωληθούν δοθούν με άλλο τρόπο σε τρίτο μέρος, ο αγοραστής θα πρέπει να επιβάλει τη διάταξη αυτή επί ποινή αποζημίωσης σε αυτό το τρίτο μέρος.

 

Άρθρο 20 Διάφορα

 

1. Εάν οποισδήποτε όρος των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων είναι άκυρος, ο όρος αυτός θα αντικαθίσταται με έναν καινούριο όρο, που θα προσεγγίζει κατά το μέγιστο βαθμό το περιεχόμενο του άκυρου όρου. 

2. Στην περίπτωση αυτή, οι λοιποί όροι των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ στο μέτρο του δυνατού.

 

Άρθρο 21 Επίλυση Διαφορών

 

Όλες οι διαφορές που πηγάζουν από προσφορές και συμβάσεις ή σχετίζονται με τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, τα μέρη θα τις επιλύουν με φιλικό τρόπο. Εάν αυτό δεν είναι δυνατόν, οι διαφορές, εκτός εάν τα μέρη συμφωνήσουν σε υπαγωγή σε διαιτησία- οι διαφορές θα επιλύονται από το Δικαστήριο που εδρεύει ο πωλητής, εκτός εάν το εφαρμοστέο δίκαιο, δυνάμει του άρθρου 22, προβλέπει αρμοδιότητα άλλου Δικαστηρίου. Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να επιδώσει κλήτευση στον αγοραστή, προκειμένου να εμφανιστεί στο δικαστήριο της χώρας όπου ο αγοραστής εδρεύει.

 

Άρθρο 22 Εφαρμοστέο Δίκαιο

 

Όλες οι συμφωνίες μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή υπόκεινται στο Ελληνικό Δίκαιο. Η εφαρμογή της «Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις Διεθνείς Πωλήσεις Εμπορευμάτων» (Σύμβαση της Βιέννης) αποκλείεται ρητά. 

 

Άρθρο 23 Τροποποίηση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων

Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις μπορούν να τροποποιηθούν από τον πωλητή κατά τη διακριτική του ευχέρεια οποτεδήποτε χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του αγοραστή. Ο πωλητής θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να δημοσιεύσει την τελευταία έκδοση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων στην/στις ιστοσελίδα/ες του και ένα αντίγραφο από την τελευταία έκδοση αυτών μπορεί να ζητήσει ο αγοραστής από τον πωλητή οποτεδήποτε. 

 

Επιπρόσθετες προϋποθέσεις για την πώληση σπόρων ανά τετραγωνικό μέτρο σε γεωργούς

 

Άρθρο 24: Ποσότητα

 

Η ποσότητα των σπόρων που θα αγοράζονται, θα αποφασίζεται σε συνεννόηση με τον σύμβουλο παραγωγής του  πωλητή και του αγοραστή. Η ποσότητα αυτή θα αναφέρεται στο έντυπο παραγγελίας. Για να καθοριστεί η ποσότητα των σπόρων, θα πρέπει πρώτα να καθοριστεί ο αριθμός των τετραγωνικών μέτρων, στα οποία ο αγοραστής θα καλλιεργήσει τα φυτά. Ο αριθμός αυτός θα αναφέρεται επίσης στο έντυπο παραγγελίας. Σημείο εκκίνησης θα είναι η μέγιστη ποσότητα των 2,5 (δυόμισι) φυτών ανά τετραγωνικό μέτρο, εκτός εάν ο πωλητής και ο αγοραστής συμφωνήσουν ρητώς διαφορετικά, το οποίο θα πρέπει να αναφέρεται στο έντυπο παραγγελίας. Μία απόκλιση από το προαναφερθέν σημείο εκκίνησης δύναται να έχει επιπτώσεις στην τιμή ανά καθαρό τετραγωνικό μέτρο.   

 

Άρθρο 25: Πληρωμή

 

1. Η τιμή ανά καθαρό τετραγωνικό μέτρο, όπως  περιλαμβάνεται στο έντυπο παραγγελίας, ισχύει για μία περίοδο καλλιέργειας, όπως αναγράφεται στο έντυπο παραγγελίας. «Καθαρό» σημαίνει, ότι μόνο η επιφάνεια που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή φυτών θα λαμβάνεται υπόψη για τον καθορισμό του αριθμού των τετραγωνικών μέτρων. 

2. Η τιμολόγηση του οφειλόμενου  ποσού για τους σπόρους, θα λαμβάνει χώρα κατά την παράδοση των προϊόντων. 

 

Άρθρο 26: Χρήση των Σπόρων

 

1. Ο αγοραστής θα χρησιμοποιήσει (προκαλέσει τη χρήση) τους σπόρους μόνο για μία παραγωγή φυτών στον αριθμό των τετραγωνικών μέτρων και κατά την περίοδο καλλιέργειας, σύμφωνα με το έντυπο παραγγελίας. Σε περίπτωση που μία ποικιλία καλλιεργείται σε περισσότερα τετραγωνικά μέτρα από ότι έχει συμφωνηθεί, ο αγοραστής θα καταβάλει στον πωλητή τη διπλάσια τιμή, όπως αναφέρεται στο άρθρο 25, για κάθε τετραγωνικό μέτρο που υπερβαίνει τον αριθμό των τετραγωνικών μέτρων που έχουν συμφωνηθεί. Σε περίπτωση που οι σπόροι παραμείνουν μετά την περίοδο κατά την οποία καλλιεργήθηκαν τα φυτά, ο πωλητής θα συλλέξει αυτούς τους σπόρους.

2. Ο αγοραστής δεν επιτρέπεται να προμηθεύει τους σπόρους ή οποιοδήποτε άλλο υλικό ποικιλίας  σε οποιαδήποτε μορφή, σε τρίτα μέρη. Ο αγοραστής έχει, ωστόσο, το δικαίωμα να προμηθεύει τους σπόρους σε φυτοκαλλιεργητή υπό την προϋπόθεση ότι ο αγοραστής θέσει τις παρακάτω υποχρεώσεις στον φυτοκαλλιεργητή επί ποινή καταβολής πιθανής ζημίας:
i) ο φυτοκαλλιεργητής θα χρησιμοποιεί τους σπόρους μόνο για να καλλιεργήσει νέα φυτά για τον αγοραστή, σύμφωνα με τον αριθμό των τετραγωνικών μέτρων και κατά την περίοδο καλλιέργειας, όπως περιλαμβάνεται στο έντυπο παραγγελίας και
ii) ο φυτοκαλλιεργητής θα παραδώσει στον αγοραστή όλους τους εναπομείναντες σπόρους και όλα τα νέα φυτά που καλλιεργήθηκαν από τους σπόρους. 

 

Πρόσθετοι όροι των ηλεκτρονικών πωλήσεων σπόρων

 

Εκτός από τους προαναφερθέντες Όρους και Προϋποθέσεις, οι ακόλουθοι όροι και προϋποθέσεις εφαρμόζονται για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος του πωλητή και για όλες τις προσφορές που γίνονται και για τις συμφωνίες που συνάπτονται μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων όλων των σχετικών υπηρεσιών που παρέχονται από τον πωλητή. 

 

Άρθρο 27 Λογαριασμός

 

1. Ο αγοραστής μπορεί να χρειαστεί έναν λογαριασμό για να παραγγείλει αγαθά από το ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή. Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την προστασία του λογαριασμού του, για τη χρήση ισχυρού κωδικού πρόσβασης, για τη διατήρηση του ονόματος του λογαριασμού του ή/και τον μυστικό κωδικό πρόσβασης και να περιορίσει την πρόσβαση στον λογαριασμό του. Εάν ο αγοραστής υποψιάζεται ότι γίνεται κακή χρήση του λογαριασμού του, ο αγοραστής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή το συντομότερο δυνατό μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης security@rijkzwaan.com. Ο πωλητής δε θα είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία προκύψει από αδυναμία του αγοραστή να συμμορφωθεί με τα παραπάνω. 

2. Ο αγοραστής μπορεί να τερματίσει τον λογαριασμό του ανά πάσα στιγμή δίνοντας γραπτή ειδοποίηση στον πωλητή. Ο πωλητής μπορεί να απορρίψει τη δημιουργία λογαριασμού ή να τερματίσει έναν λογαριασμό του αγοραστή ανα πάσα στιγμή για οποιονδήποτε λόγο διαγράφοντας αυτόν τον λογαριασμό ή/και ειδοποιώντας τον αγοραστή. 

 

Άρθρο 28 Ηλεκτρονική διαδικασία πληρωμών

 

1. Η παρουσίαση του προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή δεν αντιπροσωπεύει προσφορά αλλά νοείται ως μη δεσμευτική πρόσκληση προς τον αγοραστή να υποβάλλει παραγγελία. 

2. Με την ηλεκτρονική υποβολή μιας παραγγελίας, ο αγοραστής στέλνει στον πωλητή μια δεσμευτική προσφορά για τη σύναψη συμφωνίας αγοράς με τον πωλητή σχετικά με τα προϊόντα στο καλάθι των αγορών. Οποιαδήποτε παραγγελία αγαθών, εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα. Η επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας από μόνη της δεν συνιστά επιβεβαίωση παραγγελίας, αλλά χρησιμεύει μόνο ως πληροφορία. Ο πωλητής μπορεί, κατά την κρίση του και για οποιονδήποτε λόγο, να αποδεχτεί ή να απορρίψει την παρούσα παραγγελία. Η αποδοχή και η απόριψη της παραγγελίας θα γίνει όπως περιγράφεται στα άρθρα 28.3 και 28.4.

3. Ο πωλητής θα αποδεχτεί την παραγγελία του αγοραστή στέλνοντας γραπτή επιβεβαίωση αποδοχής ή παραδίδοντας τα παραγγελθέντα αγαθά στον αγοραστή. Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά, η ημερομηνία έναρξης ισχύος της συμφωνίας μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή είναι η ημερομηνία κατά την οποία ο πωλητής επιβεβαιώνει γραπτώς την αποδοχή της παραγγελίας. 

4. Εάν ο πωλητής δεν αποδεχτεί την παραγγελία για οποιονδήποτε λόγο, ο πωλητής θα ενημερώσει εγγράφως τον αγοραστή και δεν θα επεξεργαστεί την παραγγελία. Εάν ο αγοραστής έχει ήδη πληρώσει για τα αγαθά, ο πωλητής θα επιστρέψει ολόκληρο το ποσό συμπεριλαμβανομένων τυχόν χρεωμένον εξόδων παράδοσης το συντομότερο δυνατό. 

5. Σε περίπτωση αγοράς με προκαταβολή, ο πωλητής αποδέχεται την παραγγελία μόνο μετά την παραλαβή της πλήρους εξόφλησής του συμφωνηθέντος τιμήματος αγοράς. 

6. Όλες οι συναφθείσες συμφωνίες μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή υπόκεινται σε πιθανή επαλήθευση από τον πωλητή σχετικά με τη συμμόρφωση με τις ισχύουσες (διεθνείς) κυρώσεις. Κατά συνέπεια ο πωλητής μπορεί να καταγγείλει μια συμφωνία όταν διαπιστώσει ότι η εκτέλεση της συμφωνίας θα παραβίαζε (διεθνείς) κυρώσεις. 

 

Άρθρο 29 Ηλεκτρονική ενημέρωση

 

Ο αγοραστής αναγνωρίζει ότι:
- παρά τις καλύτερες προσπάθειες του πωλητή, τυχόν περιγραφές, προδιαγραφές ή/και εικόνες των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα ενδέχεται να είναι ανακριβείς ή ελλιπείς. 
- οι εικόνες των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή προορίζονται μόνο για ενδεικτικούς σκοπούς. 
- τα αυξανόμενα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν από τις εικόνες που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. 
- η συσκευασία των εμπορευμάτων μπορεί να διαφέρει από αυτές που εμφανίζονται στις εικόνες στο ηλεκτρονικό κατάστημα και 
- ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τις προδιαγραφές των προϊόντων ανά πάσα στιγμή. 

 

Άρθρο 30

 

1. Οι τιμές των αγαθών θα είναι όπως αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή τη στιγμή που ο αγοραστής υποβάλλει την παραγγελία του. Ο πωλητής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι οι τιμές των αγαθών είναι σωστές τη στιγμή που οι σχετικές πληροφορίες εισήχθησαν στο σύστημα. 

2. Είναι πάντα πιθανό, παρά τις καλύτερες προσπάθειες του πωλητή, ορισμένα από τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή να έχουν λανθασμένη τιμή ή να εφαρμόζεται λανθασμένη έκπτωση. Εάν ο πωλητής ανακαλύψει ένα σφάλμα στην τιμή των αγαθών της παραγγελίας ή μια έκπτωση που εφαρμόζεται στην παραγγελία, ο πωλητής θα επικοινωνήσει γραπτώς με τον αγοραστή για να ενημερώσει τον αγοραστή για αυτό το σφάλμα και ο πωλητής θα δώσει στον αγοραστή τη δυνατότητα να συνεχίσει να αγοράσει τα προϊόντα στη σωστή τιμή ή να ακυρώσει την παραγγελία. Ο πωλητής δεν θα επεξεργαστεί την παραγγελία έως ότου ο πωλητής λάβει αυτές τις οδηγίες. Εάν ο πωλητής δεν είναι σε θέση να επικοινωνήσει με τον αγοραστή χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται κατά τη διαδικασία της παραγγελίας, ο πωλητής θα θεωρήσει την παραγγελία ως ακυρωμένη και θα ενημερώσει εγγράφως τον αγοραστή. Εάν ο πωλητής κατά λάθος αποδεχτεί και επεξεργαστεί την παραγγελία όπου ένα σφάλμα τιμολόγησης είναι προφανές και αναμφισβήτητο και θα μπορούσε εύλογα να είχε αναγνωριστεί από τον αγοραστή ως εσφαλμένη τιμολόγηση, ο πωλητής μπορεί να ακυρώσει την παράδοση των αγαθών και να επιστρέψει τυχόν ποσά που έχει καταβάλει ο αγοραστής. 

3. Στην τιμή των εμπορευμάτων δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής. Οι χρεώσεις παράδοσης εμφανίζονται στον αγοραστή κατά τη διαδικασία του check-out, πριν ζητηθεί από τον αγοραστή η επιβεβαίωση της παραγγελίας. 

 

Άρθρο 31 Μέθοδοι πληρωμής και αποστολής

 

1. Ο πωλητής μπορεί να αποφασίσει για τον τρόπο πληρωμής που παρέχεται και μπορεί να χρεώσει τον αγοραστή για τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε. 

2. Τυχόν περίοδος παράδοσης που παρέχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πωλητή είναι μόνο για ενδεικτικούς σκοπούς. Ο πωλητής επιδιώκει να αποστείλει τα αγαθά που αγόρασε ο αγοραστής το συντομότερο δυνατό, αλλά δεν παρέχει εγγυήσεις σχετικά με την ημερομηνία άφιξης τέτοιων αγαθών. 

3. Ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας και τυχαίας φθοράς (π.χ. ζημιά) των εμπορευμάτων μεταβιβάζεται στον αγοραστή το αργότερο κατά την παράδοση. Εάν ο πωλητής και ο αγοραστής συμφωνήσουν ότι τα αγορασμένα αγαθά πρέπει να αποσταλούν σε συγκεκριμένο προορισμό, ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας και τυχαίας φθοράς των αγαθών θα μεταβιβαστεί στον αγοραστή κατά την παράδοση των αγαθών στον μεταφορέα ή αλλο πρόσωπο που έχει οριστεί να πραγματοποιήσει την αποστολή, εκτός εάν ρητά συμφωνηθεί διαφορετικά εγγράφως. 

 

Άρθρο 32 Δικαίωμα ανάκλησης, επιστροφές

 

Ο αγοραστής μπορεί να χρησιμοποίησει το δικαίωμά του ανάκλησης μόνο εάν το δικαίωμα αυτό έχει επιτραπεί ρητώς από τον πωλητή και μόνο εάν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις για επιστροφή που επιβάλλονται από τον πωλητή. Εάν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις σύμφωνα με τον πωλητή, ο πωλητής θα επιβεβαιώσει την ακύρωση γραπτώς. Τυχόν μη επιβεβαιωμένες επιστροφές θα γίνονται από τον αγοραστή εξ ολοκλήρου με δικά του έξοδα και ευθύνη. Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή μη συμφωνημένων επιστροφών. 

 

Άρθρο 33 Προστασία δεδομένων

 

Ο πωλητής δίνει μεγάλη σημασία στην προστασία και στην ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων του αγοραστή. Όλες οι σχετικές πληροφορίες περιλαμβάνονται στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του πωλητή, όπως ισχύουν κάθε φορά.