Rijk Zwaan Stronger Together

Εργαζόμαστε μαζί στη δυναμική αγορά του σήμερα

Η Rijk Zwaan δεσμεύεται να υποστηρίζει τους παραγωγούς και τους συνεργάτες στις προσπάθειές τους να παράγουν, να διανέμουν και / ή να επεξεργάζονται φρούτα και λαχανικά. Με βάση τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για την αγορά, στοχεύουμε να βοηθήσουμε την αλυσίδα τροφίμων λαχανικών να προσαρμοστεί στη «νέα οικονομία» παρέχοντας προσαρμοσμένες, σχετικές και εφαρμόσιμες συμβουλές και λύσεις. Οι ομάδες μας καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να συνεχίσουν τις καθημερινές δραστηριότητές τους ομαλά και για να παραμείνουν σε επαφή με τους συνεργάτες μας.

Ακολουθήστε μας στα social media

#StrongerTogether

25 Νοεμβρίου - Η Gramado κερδίζει καταναλωτές στο Σάο Πάολο με υγιεινά "κουτιά λαχανικών"

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, η Βραζιλιάνικη εταιρεία χονδρικής του ομίλου Gramado Group συνεργάστηκε με την εταιρεία παραγωγής σπόρων λαχανικών Rijk Zwaan για να ξεκινήσει με επιτυχία μια διαδικτυακή υπηρεσία για την παράδοση "κουτιών" γεμάτων φρέσκα και υγιεινά φρούτα και λαχανικά στα σπίτια των ανθρώπων στο Σάο Πάολο. Εδώ, ο Célio Azuma, Διευθύνων Σύμβουλος του Gramado Group και η Tatiana Casarotti της Rijk Zwaan εξηγούν περισσότερα για την ειδική συνεργασία τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

29 Οκτωβρίου - Το χαρακτηριστικό Knox™ μειώνει σημαντικά τα απορρίματα στα καταστήματα

Πολλά χρόνια πριν, η εταιρεία Bakkavor – ο κύριος προμηθευτής φρέσκων έτοιμων γευμάτων (FPF) στο Ηνωμένο Βασίλειο - ήταν ο πρώτος συνεργάτης της Rijk Zwaan που διεξήγαγε δοκιμές με μαρούλια με το χαρακτηριστικό Knox ™. Αυτές οι δοκιμές απέδειξαν το όφελος στη διατηρησιμότητα του προϊόντος και ο πελάτης έχει τώρα ενσωματώσει τις ποικιλίες Knox σε ολόκληρη την γκάμα του. Σε αυτή την ιστορία η Bakkavor μοιράζεται την εμπειρία της στην προσπάθειά της να μειώσει τα απορρίματα στα καταστήματα. 

 

28 Σεπτεμβρίου - Μόνιμες αλλαγές στα δίκτυα πωλήσεων φρούτων και λαχανικών

Η αλυσίδα φρέσκων φρούτων και λαχανικών αντιμετωπίζει παρόμοιες αλλαγές σε ολόκληρο τον κόσμο. Για παράδειγμα, οι ειδικοί της Rijk Zwaan από περιοχές όπως η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία, η Ευρώπη, η Νότια Αφρική και οι ΗΠΑ δείχνουν ότι η πανδημία έχει επιταχύνει τη μετάβαση σε διαδικτυακές αγορές και στην παράδοση στο σπίτι, η οποία ήταν ήδη σε εξέλιξη. 

10 Σεπτεμβρίου - Γνωστοποιώντας το υγιεινό Salanova® σε ένα ευρύτερο κοινό

Σήμερα, η υγιεινή διατροφή είναι πιο σημαντική από ποτέ. Υπάρχουν ενδείξεις γι' αυτό στην αλυσίδα λιανικής, όπου οι καταναλωτές αγοράζουν όλο και περισσότερο φρέσκα προϊόντα - όπως το Salanova®, για παράδειγμα. Αυτό το πράσινο φυλλώδες λαχανικό είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες. Τώρα, χάρη σε μια συνεργασία μεταξύ της Finca El Sauce και της Expo Verde Agricola που διευκολύνθηκε από την Rijk Zwaan, το προϊόν που υπήρχε ήδη στα κύρια σούπερ μάρκετ της Αργεντινής, παρουσιάζει πλέον ευρύτερη κάλυψη.
 

7 Σεπτεμβρίου - Rijk Zwaan Global Open Field e-vent

Ο ρόλος της βιομηχανίας λαχανικών στην παγκόσμια αλυσίδα τροφίμων είναι τώρα πιο σημαντικός από ποτέ, όπως και η αξία της προσωπικής αλληλεπίδρασης. Προκειμένου να υποστηρίξει τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο, η Rijk Zwaan διοργανώνει το Rijk Zwaan Global Open Field e-vent στην Fijnaart από τις 14 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 16 Οκτωβρίου. Αυτό το event είναι ένας συνδυασμός από προσωπικές (online και δια ζώσης) επισκέψεις στον αγρό και από webinars.

10 Ιουλίου - Global Melon & Watermelon Event της Rijk Zwaan

Παραγωγοί πεπονιών και καρπουζιών, εμπόροι, εταιρείες επεξεργασίας τροφίμων και καταστήματα λιανικής από όλο τον κόσμο δείχνουν ενδιαφέρον για καινοτομίες όπως το κίτρινο καρπούζι που λέγεται Tropical Sunshine και τον χρήσιμο δείκτη συγκομιδής "έτοιμο για κατανάλωση" ("ready to eat").  Παρόλο που η κρίση του κορωνοϊού έχει διαταράξει σημαντικά την αγορά τους τελευταίους μήνες, η αλυσίδα εξακολουθεί να είναι αισιόδοξη για το μέλλον.

3 Ιουλίου - Οι έντονα κόκκινες plum τομάτες κερδίζoυν την εύνοια όσων μαγειρεύουν

Η κρίση του κορωνοϊού προκάλεσε νέες καταναλωτικές τάσεις στην κατηγορία των φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Τους τελευταίους μήνες, για παράδειγμα, οι Ευρωπαίοι λιανοπωλητές έχουν παρατηρήσει μια αύξηση στις plum τομάτες σαν υλικά για σπιτικές σούπες και σάλτσες. Μία παρόμοια τάση είναι εμφανής στα φρέσκα σετ γευμάτων, που συχνά περιλαμβάνουν αυτού του τύπου τις τομάτες. 

18 Ιουνίου - Το Πεπόνι Gladial Famosa είναι το αποτέλεσμα μιας εποικοδομητικής συνεργασίας

Το πεπόνι ‘Gladial Famosa’ συνδυάζει τα καλύτερα από την Rijk Zwaan και την Agrícola Famosa. Χάρη στο νέο εμπορικό σήμα Gladial Famosa, η Βραζιλιάνικη εταιρεία παραγωγής πεπονιών Agrícola Famosa μπορεί να εγγυηθεί στους πελάτες της παροχή υψηλής ποιότητας πεπονιών όλο τον χρόνο. 

 

16 Ιουνίου - Οι παραγωγοί κηπευτικών επιθυμούν να επιταχύνουν τη μετάβαση στη μηχανική συγκομιδή λόγω της κρίσης του κορωνοϊού

Λόγω της κρίσης του κορωνοϊού, οι παραγωγοί κηπευτικών και οι εταιρείες επεξεργασίας τροφίμων σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία και η Γερμανία προσπαθούν να επιταχύνουν τη μετάβασή τους στη μηχανική συγκομιδή. Παρόλο που η μεγαλύτερη εστίαση είναι στα φυλλώδη λαχανικά, οι παραγωγοί άλλων καλλιεργειών ενδιαφέρονται επίσης να αυξήσουν το επίπεδο αυτοματισμού σύμφωνα με τις συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν από την εταιρεία παραγωγής σπορων κηπευτικών Rijk Zwaan μεταξύ των Ευρωπαίων συνεργατών της εταιρείας.      

9 Ιουνίου - Ο Marco van Leeuwen συνοψίζει τον αντίκτυπο και τις ευκαιρίες από τον COVID-19

Η επιδημία του COVID-19 έχει επηρεάσει σημαντικά την παγκόσμια παραγωγή τροφίμων. Παρόλο που οι δραστηριότητες στον τομέα της γεωργίας και του σπόρου έχουν εξαιρεθεί γενικά από περιοριστικά μέτρα, είναι δύσκολο να προβλεφθεί ποιος θα είναι ο μεσοπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος αντίκτυπος. Ο σπόρος είναι θεμελιώδες στοιχείο της προστασίας της επισιτιστικής ασφάλειας. Ο Marco van Leeuwen (Διοικητικό Συμβούλιο της Rijk Zwaan) συνοψίζει τον αντίκτυπο και τις ευκαιρίες του COVID-19 κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σπόρων (ISF).

23 Απριλίου 2020 - Η ιστορία του Andrea Launeck

Δουλεύουμε τόσο αποδοτικά όπως πάντα για να υποστηρίξουμε τους παραγωγούς και τους άλλους συνεργάτες στην εφοδιαστική αλυσίδα φρέσκων προϊόντων.

Stronger Together

Η εξάπλωση του κορωνοϊού μας επηρεάζει όλους. Παραγωγοί, διανομείς, σουπερμαρκετ και πολλοί άλλοι στη διατροφική αλυσίδα εργάζονται σκληρά για να εξασφαλίσουν ότι υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα τρόφιμα. Είναι όλοι ένας ουσιαστικός κρίκος στην αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων κάθε μέρα. Αυτός είναι ο λόγος που πάνω από 3.300 εργαζόμενοι παγκοσμίως καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσουν τη συνεχή προμήθεια σπόρων.

Facebook feed

19 Μαρτίου 2020 - Μήνυμα από τη Διοίκηση

Οι σπόροι λαχανικών βρίσκονται στην αρχή της διατροφικής αλυσίδας. Χωρίς αυτούς, οι παραγωγοί δε θα μπορούσαν να παράγουν τα λαχανικά για τη διατροφή των ανθρώπων. 

Διαβάστε το μήνυμα από τη Διοίκηση.