Δουλεύοντας μαζί με τους συνεργάτες της διατροφικής αλυσίδας

Το πεπόνι Gladial Famosa είναι το αποτέλεσμα μιας εποικοδομητικής συνεργασίας

Gladial Famosa Rijk Zwaan

Χάρη στο νέο εμπορικό σήμα Gladial Famosa, η Βραζιλιάνικη εταιρεία παραγωγής πεπονιών Agrícola Famosa μπορεί να εγγυηθεί στους πελάτες της παροχή υψηλής ποιότητας πεπονιών όλο τον χρόνο. Το εμπορικό σήμα επιλέχθηκε για να αντικατοπτρίζει τη στενή συνεργασία της εταιρείας με την Rijk Zwaan. Τα σχέδια για το λανσάρισμα του εμπορικού σήματος άλλαξαν ελαφρώς εξαιτίας του κορωνοϊού, αλλά αυτό δεν επηρέασε τον ενθουσιασμό της ομάδας.

Melon experience

Έχετε σκεφτεί ποτέ να συνδυάσετε πεπόνι με μπύρα; Σε μια ζωντανή διαδικτυακή εκδήλωση στις 5 Μαΐου, ο βραζιλιάνος σεφ Letícia Massula και ο σομελιέ μπύρας Karin Moraes έδειξαν ότι τα δύο συστατικά πάνε εκπληκτικά καλά μαζί. Σε τρία άλλα online events , οι ειδικοί απέδειξαν ότι το κίτρινο πεπόνι Gladial Famosa είναι εξαιρετικά υγιεινό, λειτουργεί καλά με το βραζιλιάνικο μείγμα βοτάνων που ονομάζεται «Jiquitaia» και είναι ιδανικό για μπάρμπεκιου. Εκτός από αυτές τις εκδηλώσεις, οι προωθητικές δραστηριότητες περιελάμβαναν ένα Veggie Box για food influencers και ένα Melon Box για εμπόρους λιανικής πώλησης, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να καταλάβουν την ευελιξία του Gladial Famosa τόσο offline όσο και online. 

Στοχεύοντας στην παροχή στους πελάτες όλο τον χρόνο

Το νέο πεπόνι υποστηρίζει τις φιλοδοξίες της Agrícola Famosa. Η εταιρεία είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός πεπονιών και καρπουζιών της Βραζιλίας, με πάνω από 30.000 εκτάρια γης στα βορειοανατολικά της χώρας. Κατά την υψηλή περίοδο συγκομιδής, απασχολεί περίπου 9.000 άτομα. Η εταιρεία αναπτύσσει διάφορους τύπους, όπως Yellow, Piel de Sapo, Cantaloupe, Galia, όλους τους τύπους πεπονιών της Rijk Zwaan, καθώς και Dino και Meluna πεπόνια. Ορισμένα πεπόνια παράγονται για την εγχώρια αγορά στη Βραζιλία, αλλά η πρώτη προτεραιότητα είναι η εξαγωγή σε ευρωπαίους λιανοπωλητές. Ο στόχος είναι να είναι σε θέση να προμηθεύουν πεπόνια υψηλής ποιότητας όλο το χρόνο, γι 'αυτό η εταιρεία συνεργάζεται τώρα με παραγωγούς στην κοιλάδα São Francisco, η οποία βρίσκεται περίπου 500 χιλιόμετρα νότια.

Σε συνεργασία με παραγωγούς στην κοιλάδα São Francisco 

Ο Raffaello Porro, Head of Marketing στην Agrícola Famosa, εξηγεί την προσέγγιση: «Δύο ομάδες πωλήσεων της Rijk Zwaan - μία με έδρα το Mossoró στα βορειοανατολικά και η άλλη με έδρα την κοιλάδα São Francisco στο νότο - κατέληξαν σε αυτό το φιλόδοξο σχέδιο για μια νέα στρατηγική παραγωγής πεπονιών. Η ιδέα τους ήταν να συνεργαστούν με παραγωγούς στον νότο. Μαζί με την Rijk Zwaan, επιλέξαμε τους καλύτερους παραγωγούς στην περιοχή της κοιλάδας São Francisco. Τώρα παράγουν πεπόνια για εμάς σύμφωνα με τα πρότυπα ποιότητας των φρούτων και τους όρους τιμών. Ως Agrícola Famosa, συμβάλλουμε με την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών για την καλλιέργεια πεπονιών και φροντίζουμε για τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και πωλήσεων». Η επιλεγμένη ποικιλία ήταν η Gladial RZ, μια παραγωγική ποικιλία κίτρινου πεπονιού με δυνατά φυτά και ομοιόμορφους γλυκούς και αρωματικούς καρπούς.

 

Gladial Famosa Rijk Zwaan

Τα καλύτερα από τις δύο εταιρείες

Εκτός από την τεχνική υποστήριξη, η Agrícola Famosa έλαβε επίσης υποστήριξη μάρκετινγκ από την Rijk Zwaan. Το νέο εμπορικό σήμα «Gladial Famosa» είναι μια άμεση αναφορά τόσο στην ποικιλία όσο και στον παραγωγό πεπονιών. Raffaello Porro: «Το όνομα συνδυάζει τα καλύτερα τόσο την Rijk Zwaan όσο και της Agrícola Famosa. Αναπτύξαμε ένα πρόγραμμα δράσης εισαγωγής του εμπορικού σήματος μαζί με τους chain managers της Rijk Zwaan. Αρχικά, το σχέδιό μας ήταν να λανσάρουμε την ιδέα του προϊόντος σε μια ζωντανή εκδήλωση για τους 20 κορυφαίους εμπόρους λιανικής της Βραζιλίας, αλλά λόγω της πανδημίας COVID-19 αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε σε διαδικτυακές εκδηλώσεις. Τα σχόλια ήταν πολύ θετικά. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι το Gladial Famosa θα έχει επιτυχία. Το εμπορικό σήμα ταιριάζει με τη φιλοδοξία μας να παράγουμε καρπούς για ένα καλύτερο μέλλον, κάτι άλλο που έχουμε κοινό με την Rijk Zwaan».

Stronger Together

Η Rijk Zwaan δεσμεύεται να υποστηρίζει τους παραγωγούς και τους συνεργάτες στις προσπάθειές τους να παράγουν, να διανέμουν και / ή να επεξεργάζονται φρούτα και λαχανικά. Με βάση τις πιο πρόσφατες πληροφορίες από την αγορά, στοχεύουμε να βοηθήσουμε την αλυσίδα φρέσκων λαχανικών να προσαρμοστεί στη «νέα οικονομία» παρέχοντας προσαρμοσμένες, σχετικές και εφαρμόσιμες συμβουλές και λύσεις. Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Μπορείτε να δείτε εδώ το άρθρο για τις μελλοντικές προκλήσεις και ευκαιρίες για την αλυσίδα φρέσκων λαχανικών.