Έρευνα της Rijk Zwaan αποκαλύπτει:
Μόνιμες αλλαγές στα δίκτυα πωλήσεων

Η κρίση του κορωνοϊού προκάλεσε ορισμένες μόνιμες αλλαγές στα δίκτυα πωλήσεων των φρούτων και λαχανικών. Οι παραγωγοί φρέσκων προϊόντων και οι εταιρείες μεταποίησης σε όλο τον κόσμο αναζητούν τρόπους προσαρμογής σε αυτές τις αλλαγές. Ανησυχούν επίσης για μια επικείμενη ύφεση. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα από τη νέα έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία αναπαραγωγής λαχανικών Rijk Zwaan με έδρα το De Lier της Ολλανδίας, μεταξύ των συνεργατών της και των ειδικών της.
Online αγορές και παράδοση στο σπίτι
Η αλυσίδα φρέσκων φρούτων και λαχανικών αντιμετωπίζει παρόμοιες αλλαγές σε ολόκληρο τον κόσμο. Για παράδειγμα, οι ειδικοί της Rijk Zwaan από περιοχές όπως η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία, η Ευρώπη, η Νότια Αφρική και οι ΗΠΑ δείχνουν ότι η πανδημία έχει επιταχύνει τη μετάβαση σε διαδικτυακές αγορές και στην παράδοση στο σπίτι, η οποία ήταν ήδη σε εξέλιξη. Αυτό ώθησε τους εμπόρους λιανικής όπως η Alibaba, η Walmart, η Carrefour και η Lidl να αυξήσουν τις επενδύσεις τους σε διαδικτυακά εργαλεία. Οι προμηθευτές έτοιμων πακέτων γευμάτων όπως η Marley Spoon και η HelloFresh κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στην αγορά, ιδιαίτερα στην Ευρώπη και την Αυστραλία. Ο τομέας της εστίασης έχει επηρεαστεί σοβαρά σε όλες τις ηπείρους και, σύμφωνα με τον ειδικό της εταιρείας στις ΗΠΑ, τα έσοδα σε αυτό το δίκτυο ήταν ακόμη 70% χαμηλότερα από τα κανονικά του Αυγούστου. Οι ειδικοί στην Rabobank προβλέπουν ότι ορισμένες από αυτές τις αλλαγές στα δίκτυα θα είναι μόνιμες.

Αναζητώντας έμπνευση για υγιεινή κουζίνα στο σπίτι
Οι καταναλωτές και στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη όχι μόνο μεταβαίνουν σε νέα δίκτυα, αλλά επίσης επιλέγουν όλο και περισσότερο φρέσκα και υγιεινά τρόφιμα και τα λαχανικά με μεγάλη διατηρησιμότητα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Αυτή είναι μια ευκαιρία για τον τομέα. Σύμφωνα με έναν ειδικό στη Βραζιλία, οι καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες σχετικά με τις διατροφικές αξίες. Οι άνθρωποι επιλέγουν επίσης όλο και περισσότερο τοπικά προϊόντα και προμηθευτές. Εκτός αυτού, η πανδημία έχει προκαλέσει σημαντική αύξηση της μαγειρικής στο σπίτι, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική, την Ασία, την Ευρώπη και την Αυστραλία, έτσι ώστε οι καταναλωτές παντού αναζητούν έμπνευση. Αυτό εξηγεί την επιτυχία των φρέσκων πακέτων γευμάτων, τόσο στα σουπερμάρκετ όσο και στους προμηθευτές τέτοιων πακέτων.
Μοιράζοντας πληροφορίες της αγοράς με τους συνεργάτες της
Η Rijk Zwaan μοιράζεται αυτές τις πληροφορίες σχετικά με την αγορά με τους πελάτες της. Η εταιρεία επιθυμεί να τους βοηθήσει να προσαρμοστούν στις τρέχουσες αλλαγές στον κόσμο, όπως μέσω της διαφοροποίησης προϊόντων / αγορών ή μέσω επενδύσεων σε πιο αποτελεσματικές ψηφιακές διαδικασίες ή με τη μηχανοποίηση. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι η εύρεση επαρκούς αριθμού εργατών είναι μια μεγάλη πρόκληση για τους παραγωγούς, καθώς δημιουργεί ένα ασφαλές μέρος για εργασία. Η εταιρεία παραγωγής σπόρων λαχανικών επομένως επενδύει σε ποικιλίες λαχανικών που ευθυγραμμίζονται με αυτές τις νέες ανάγκες, όπως στη μεγάλη διατηρησιμότητα, το κατάλληλο μέγεθος για έτοιμα πακέτα γεύματος ή / και στην καταλληλότητα για μηχανική συγκομιδή. Επιπλέον, μαζί με τους συνεργάτες της, η Rijk Zwaan προσφέρει στους καταναλωτές ιδέες και έμπνευση για το μαγείρεμα στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας LoveMySalad. Έτσι μοιραζόμαστε ένα υγιές μέλλον.
Για περισσότερα νέα και ιστορίες, παρακαλώ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.rijkzwaan.gr/stronger-together