Η ιστορία του Χρήστου

Ένα προσωπικό στοίχημα - ανθρώπινες σχέσεις μαζί με δουλειά

Ο Χρήστος Γκόγκας συνεργάζεται με τον Rijk Zwaan από το 1990, αρχικά μέσω του αντιπροσώπου του στην Ελλάδα, την “AGROSYSTEM Α.Ε.” και πλέον απο τον Ιανουάριο του 2016 ως ένα από τα πιο έμπειρα μέλη της Rijk Zwaan Hellas. Ο ρόλος του μέσα στην εταιρεία ήταν πάντα Πωλητής και ταυτόχρονα Προϊστάμενος/Συντονιστής του γραφείου της εταιρείας στην Αθήνα.

Η προσέγγιση του παραγωγού και η κατανόηση της αγοράς ξεχωρίζουν

«Με πάνω από 25 χρόνια εμπειρία στις πωλήσεις προϊόντων του Rijk Zwaan στην Ελλάδα, μπορώ να πω με σιγουριά, ότι η συνεχής επικοινωνία με τους πελάτες και η εμπιστοσύνη στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων της εταιρεία μας, μπορούν να εξασφαλίσουν σημαντικές πωλήσεις ακόμη και σε περιόδους κρίσης και μεγάλου ανταγωνισμού, όπως αυτές που βιώνει τα τελευταία χρόνια η χώρα μας.


Είμαι περήφανος όταν μιλάω για τα προϊόντα της εταιρείας και ο ενθουσιασμός μου αυτός και η επιμονή μου πείθει τους παραγωγούς και άρει τους δισταγμούς που μπορεί να έχουν για ένα νέο προϊόν που προσπαθώ να εισάγω στην αγορά. Ασφαλώς και υπάρχουν και δύσκολοι πελάτες, πελάτες που διαμαρτύρονται, που δεν ικανοποιούνται εύκολα. Σημασία έχει όμως να προσπαθείς κάθε φορά να βρίσκεις έναν ιδιαίτερο τρόπο για να προσεγγίσεις τον κάθε παραγωγό, να δίνεις λύσεις στα προβλήματά του, να ακούς, να μαθαίνεις τί θέλει να πετύχει, τί τον απασχολεί, γιατί διστάζει. Από την άλλη πλευρά όμως, καθώς οι συνθήκες στην αγορά αλλάζουν συνεχώς, πρέπει να γνωρίζεις καλά τον ανταγωνισμό. Παράλληλα, προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντικό να μεταφέρεις στην εταιρεία όλες τις πληροφορίες σχετικά με την αποδοχή των προϊόντων, τις τάσεις, τις αντιλήψεις και τις συμπεριφορές των πελατών και της αγοράς.


Στα πρώτα χρόνια μου ως πωλητής, θυμάμαι ακόμη την προτροπή του Joop Vegter: "πρέπει να εστιάσεις στα supermarket. Να δεις γιατί υπάρχουν στα ράφια εισαγόμενα προϊόντα και δεν τα παράγουν οι Έλληνες παραγωγοί, όπως έγχρωμες πιπεριές, σέλερι, μαρoύλια Iceberg κ.α.".


Πρωτοπόρα ήταν η συμβολή μας στην καλλιέργεια του μαρουλιού Iceberg στις ορεινές περιοχές της Ελλάδας το 2002, όπου μέχρι τότε δεν είχε δοκιμαστεί, σε συνεργασία με τις μεγάλες επιχειρήσεις κομμένης σαλάτας που αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις και είμαστε πολύ περήφανοι γι αυτό».